Hati-hati Kitab Bible Bahasa Melayu Untuk Anak Kita - Islam Is Great

Islam Information for all muslim in world. As a muslim we must share a knowledge to all

Jumaat, 24 November 2017

Hati-hati Kitab Bible Bahasa Melayu Untuk Anak Kita

Hati-hati Kitab Bible Bahasa Melayu Untuk Anak Kita

Berhati hati semua kawan2. Tak tau la... Samada secara tak sengaja atau disengajakan.  Mungkin akal budak2 tapi ya siapa tahu mungkin ada niat lain. Hari ini anak saya balik membawa sebuah buku.  Dia tanya saya... Mama cuba teka buku apa.  

Dari jauh saya tgk macam buku biasa. Anak saya kata kitab.  Saya hairan...  Lalu saya ambil buku tersebut.  

Nauzubillah.....  Kitab bible rupanya.  Siap ada gambar salib.  Saya tanya siapa bagi. Anak saya kata kawannya bagi suruh baca sebab dia hairan kenapa tuhan islam ada dalam buku tu. 

Bayangkan anak kita yang belum kukuh agamanya dan belum hbs menghafal kitab membaca kitab ni.  

Tulisannya dalam bahasa melayu.  Dan ada perkataan allah. Jika budak2 ni baca lama kelamaan diaorg akan terikut dengan cerita dalam kitab ni. Chek bag sekolah anak ....
Dah menular skg ni

Tiada ulasan: